2018. március 4., vasárnap

Készítettem egy másik oldalt is. Oda elsősorban a portékáimat teszem fel. Többen tudjátok, hogy a kézműves portékáimmal rendszeresen megfordulok környékbeli vásárokon, kézműves piacokon, rendezvényeken. Nagyon szeretem, nagyon tetszik ez a világ. Persze nem minden ilyen nagyszerű, mert mint mindenhol itt is vannak irigykedő és gonoszkodó emberek és helyzetek. Ezeket igyekszem kikerülni és nem hagyom magam. 
Megrendeléseket még mindig nem készítek. Azt vallom, hogy azt és csak akkor, amikor kedvem tartja.  Nem árulok a netem sem, bár a FB-n  elindítottam egy ilyen oldalt. Ha ott a vásáron, az ami kézzel fogható tetszik, akkor nagyon boldog vagyok. De a nyugalmam érdekében nem megyek bele a nem lehetne inkább sárga kezdetű beszélgetésekbe.

Ezeket az illatszíveket tavaly készítettem. Nagyon szeretem készíteni, válogatni az anyagokat, színeket, csipkéket, szalagokat. 














1 megjegyzés:

Monika írta...

Meseszép szíveket alkottál! Nem tudtam,hogy vásározol,megyek megnézem a másik oldaladat is..)