2015. július 3., péntek

Megvalósulástól az ötletig...

 Újabb levendulások készültek. A keresztszemes keresztneves túl egyszerű lett volna, megbolondítottam néhány szál kesze-kusza levendulával. 
Fordítva mutatom. Először formába igazítottam, felvarrtam a gombokat és a tömőanyag mellé illatos levendulát tettem. 
És persze fotóztam itt is, ott is. 









Anyagokat válogattam a kész hímzésekhez. Melyiket is válasszam?




Majd végül papíron megterveztem mindent. Formát, anyagot, kiegészítőt, fonalat, minden ötletet papírra vetettem, majd megrajzoltam a kívánt mintát. A betűk adottak, azt hiszem DMC betűsor, majd a levendulát melléfirkáltam. Az anyagra illanóssal megrajzoltam, biztosan nem lesz két egyforma. 




4 megjegyzés:

Palkó írta...

Tetszik ez a visszafelé bemutatás! :)
Először azt hittem, csak a fényviszonyok miatt más a szín, de kinagyítva látom, hogy különböző szívek... ennyi E-betűs ismerősöd van??? :)
Szép hétvégét!

Timi írta...

Mindig is csodáltam ezt a tervezést nálad és azt, ahogy dokumentálod a dolgokat! Nagyon jó ötlet!!!! És az eredmény: csodás szívek!!!

erdoseva55 írta...

Én is azt hittem először, hogy ugyanaz a betű és szív, de látom, hogy szebbnél szebb illatos szivecskét készítettél!
Nagyon ügyesen megtervezted őket!

Leki-Rita írta...

Jóóóóóó ötlet! Tetszenek a kusza levendulák ♥ Szépségesek a szívek!