2015. február 22., vasárnap

Madárkák

kész!
Azért van tanuláság bőven. Sokszor előfordul velem, és már régóta dolgozom rajta, de még mindig szűken szabom a vásznat. Mindig kicentizem. Pedig sok időt töltök az előkészülettel, leszámolom a mintát, leszámolom a ráhagyást, berajzolom, körbeöltöm és mégis. Most akkor néztem el, amikor másik mintát is varrtam erre a vászonra, és annak nem számoltam szegélyt. A fennmaradót feleztem el, és nagyon vékonyka lett. Aztán az is gyakran előfordul, hogy menet közben megváltozik a terv, a végén más lesz belőle. Ezen is dolgozom, jegyzeteim vannak, de nem mindig sikerül ehhez tartanom magam. 
A mintát itt találtam, köszönöm!








4 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon bájos lett!
Igen, ismerem ezt a helyzetet :) vagy :(

Timi írta...

Nehéz mindig pontosan számolni... de szerintem nagyon jó lett a kis párna! A gombok pompás ötlet!!!

Leki-Rita írta...

Igen, néha menet közben más akar lenni 1-1 hímzés, mint amikor elkezded hímezni ... nagyon szépséges lett a párna!

Monika írta...

Ez ÍGY pont tökéletes ahogy van,de ismerem a dilemmát.Én is kicentizem.