2015. január 17., szombat

Hóvirág

Minden évben izgatottan várom az első hóvirágok előbújását. 
Szinte betegesen gyűlölöm az a napot, amikor először fagy. Amikor minden elfagy, minden odavan. Ez általában november elején meg is történik. Utána már nincs  bajom a téllel, szeretem minden nyűgével együtt. Van, hogy még havat lapátolni is jól esik. És talán ugyanilyen beteges izgalommal lesem a kertem, kutatom az avar alól kikandikáló virágokat. Már régóta láttatják magukat, a fehéres kis buzogányok már néhány napja várták az éltető napsugarakat. 








6 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

nálunk is virágzik már :) a tied nagyon szép lett.

Palkó írta...

Nagyon szép lett! A farkasfog-mgoldás külön nagy ötlet! Szuper! :)

Timi írta...

Csodaszép lett!!!
Nekem is nagyon tetszik a fakasfog!!! :o)

Jutka írta...

Tényleg szép a hímzés, nekem is a farkasfogas megoldáson akadt meg a szemem, ötletes! Nálunk még láttam nyíló hóvirágot de, a tavaszi hagymások már mind előbújtak.

Leki-Rita írta...

Nagyon SZÉP lett!
Én csak bimbóst láttam még...

Monika írta...

Annyira szép!!!!!Nagy ötlet a farkasfog átöltése.Kedvet adtál a hóvirág hímzéséhez.Benne van a tél és a tavasz.:)