2013. november 26., kedd

Zöld

Egy újabb egyszerű kendő készült el. Alize Batik Burcum fonalból. Szeretek ezzel a fonallal dolgozni, pont az én méretem, kellemes 5,5 tűvel elég haladós is. Az első gombolyagot üzletben vettem, megtapogattam, megnéztem a színmintát, majd rossz kislány lettem és neten rendeltem egy nagyobb mennyiséget. 
Tudom, hogy elvettem a kereskedő hasznát, az árait elnézve a borsos hasznát, de postával együtt is sokkal jobban jártam. Sálak, pulcsik és lábszármelegítők vannak a listámon.






8 megjegyzés:

Timi írta...

Nem is gondoltam volna, hogy neten jobban megéri megrendelni... De érdemes volt! :o)

Macus írta...

Már olyan régen nem is írtam hozzád, pedig megnézem az újdonságaidat. gyönyörű az egyszerű kendő, a színei is csodásak.Én most fogom kipróbálni ezt a fonalat. Ha minden igaz, pénteken már el is tudok menni érte a Gombolydába. (Ha már Pesten lakik az emberlánya)

ManaHand írta...

Nagyon szép! Hol rendelted ilyen kedvező áron a fonalat? ha nem titok....

Amanda írta...

Nem titok. Nálunk 990 ft egy gombóc ilyen fonal. Én a Rea-tex-től rendeltem, hát itt nem annyi.

Mmanka írta...

Szép színű a fonál és nagyon tetszik a végeredmény is!

MrsYarnart írta...

sokan nem tudják, hogy érdemesebb a neten rendelni, még ha a postaköltséget is beleszámítjuk. egyetlen hátránya, hogy nem lehet megtapogatni a fonalat. szép színeket választottál

Amanda írta...

Volt már arra példa, hogy belevásároltam a neten, és itthon derült ki, hogy én nem ilyen lovat akartam. Sem színben, sem vastagságban nem volt a fonal az esetem. De nem veszett kárba, elajándékoztam. Ezért is örültem, hogy előbb fogdostam, kipróbáltam majd utána vásároltam a neten.

Palkó írta...

Nagyon jó! ... és a színe is... :)