2013. szeptember 7., szombat

Lila

levendulás: kész!
Nagyon jól kiismerem magam a saját, szigorú szabályok mellett fenntartott rumlimban, de néha nem árt rendet rakni. Újságokba hajtott vásznak, fonalak könyvjelző helyett, anyagdarabok kinyomtatott minták között és még sorolhatnám. Ezt a mintát valamikor a nyár elején jelöltem meg, belecsaptam a fonalat, anyagot és vásznat az újságba. Majd néhány nap múlva az aktuális minta-anyag-fonal trió alá került. 
Mivel elég magas lett a torony,  ma visszabontottam. Alig néhány x az egész, így hamar el is készült. Íme, ez a nyár legutolsó levendulása. 

A fotók között sem árt időnként szétnézni. Mert ezt a táskát még nem mutattam. 






6 megjegyzés:

Jutka írta...

Igazán szép dolgok kerülnek elő a bizonyos "torony":)alól. Keress még!

Palkó írta...

Csodaszép! Mind a kettő, és milyen jól illenek egymáshoz! Nincsenek véletlenek, ezeknek egyszerre kellett előkerülni! :)

Bernadett írta...

Szepseges a parnacska es a taska is.:)
Amiota letrehoztam a kreativ sarkomat ,azota rendebb lett...:)))

Macus írta...

Ó, mennyi szépség!

Amanda írta...

Köszönöm!

Timi írta...

Nagyon eltaláltad a mintát és a kockás kis masnit!!! :o) Szuper lett!!!