2012. május 13., vasárnap

ZÖLDÉRT

kiabált a legutóbbi hímzésem. Olyan hangosan, hogy nem tudtam már tovább hallgatni, halogatni és gyorsan összedobtam. 
Összedobtam vele egy táskát. Menet közbeni hímzés-tárolónak szánom. Bár  igazi funkciót majd a leendő tulajdonosa ad neki. Remélem szeretni fogja. 
Ha már felmásztam a székre, hogy a legfelső polcról kioperáljam a kívánt zöld anyagot, szóval ha már ott voltam kékben és pirosban is előszedtem a megkívánt kelmét. Lendületből készült néhány fülecske, majd azokhoz két táska. 





6 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon jó lett a zöld táska!!! Annyira összeillik a hímzéssel! Nem csoda, hogy kiabált...:o)
A másik kettő is szép lehet...:o)

Leki-Rita írta...

Nagyon jó párost alkot a hímzés a zöld anyaggal, és a másik kettő is!

MrsYarnart írta...

nagyon jók lettek!

Rita írta...

Szuperek!

Namata írta...

Nagyon aranyos !!:)

Névtelen írta...

Jó lett :))