2011. július 20., szerda

Barbie ruhák leírással

Kicsit más fazon, mint az előzőek, de az elkészítése nagyon-nagyon hasonló. Mondjuk deréktől felfelé ugyanaz.



Két féle szemszámmal készült, lentről fel. Kezdés 50 vagy 40 szemmel, ki mennyire bővet szeretne. Néhány sor lusta után jöhet a minta, az egyszerűség kedvéért én harisnya kötéssel készítettem. A kívánt hossz eléére után a derékvonalnál fogyasztunk. 50 szem esetében a szélszemek között minden szemet párosával összekötünk, 40 szem esetében egy sima és két szemet simán összekötünk. Ebben az esetben 27 szemünk marad, a plusz egy szem az elejébe kerül, akkor a nyaknál lévő fogyasztás szimmetrikus lesz. A továbbiakban pedig az előző bejegyzésben leírt módon folytatjuk.

Barbie-s anyukák, mindenkinek jó munkát kívánok. Remélem használható ötleteket adtam.


2 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

szép ruhácskák egytől egyig, tetszik mindegyik!

Napocska írta...

Amanda örülök, hogy rátaláltál blogomra és így én rátalálhattam a te blogodra. Nagyon aranyosak ezek a ruhák. Azt hiszem anyukám készítette ruhahalmot egy pár ilyennel én is kibővítem. Ha már ide találtam körbenéztem nálad hihetetlenül szépeket varrsz és nagyon szépek a kötéseid is. Gyakori vendég leszek nálad már látom.

Nagyon szép dolgokat készítesz.