2011. január 20., csütörtök

Jó éjszakát-tilda angyal

kész!







Még egy egér?



8 megjegyzés:

Rita írta...

Jaj de jóóóóóó!!! S az a pici párnácska a kezében... Nagyon ügyes vagy!

Edige írta...

Dehogy egér! Éppen olyan nyúzott feje van, mint aki 12 órát aludt egy huzamban. :-) Édes!!!

Ili írta...

Nagyon édes! Nekem is a párnácska tűnt fel, hogy mennyire aranyos vele!!!

Timi írta...

Nekem a hálósipkája tetszik :o))! Ettől olyan "jó éjszakát"-os....:o))

Névtelen írta...

Nekem meg most így kora reggel az jutott eszembe róluk, hogy de jó lenne még egy kicsit visszabújni a paplan alá...
Csuda édesek! És olyan gondosan, szépen vannak elkészítve.

Dóra írta...

Annyira röhögtem azon, hogy a sok egér után egeresnek látod. Csak jelzem, hogy nincs fülecskéje és annyira hegyes nózija! Sőt még haja is van! Szerintem csúcs!!!

Amanda írta...

Ha az újabb bejegyzésem is számba vesszük, nem csoda, ha mindenhol és mindenkiben egereket látok. Csőlátás helyett egérlátásom van. De ki tudja melyik a jobb. Remélem a cincogik élő formája messzire elkerül, nem mintha félnék tőle, hiszen ő olyan picike én pedig nem, és vannak macskáim, akik meg olyan kövérek, és lusták.
Mindenesetre örülök nektek, örülök,hogy a sok egér ellenére, vagy éppen miattuk rendszeresen megtiszteltek a látogatásotokkal.

Noémi írta...

Nagyon édes lett és a többi munkához is gratulálok. Fantasztikusak ^^