2010. július 11., vasárnap

...következzék a folytatás

Úgy lesz a szívességből, kedvességből csere, hogy én is küldtem Xlekinek egy kis meglepetést.
Pont belefért az ufotlanítási folyamatba, mert a rég kiszabott táskát, és rég előrajzolt tilda-macit egy kis kékkel összepárosítottam és már indulok is.
Azért egy kis csalás van a dologban, mert a monogramos lógóka most készült. Meg is büntettem magam, mert egy napig nem tehettem a kávés bögrém a varrógép mellé!


Nem tudom, hogy megkapta-e, de elköszönt blogilag nyaralni ment, ezért merem megmutatni. Remélem szereti a kéket!

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nagyon megy ez az "ufotlanítás". Imádom ezeket az összeállításaidat. Meg kell tanulnom varrni. :(

Gabella írta...

Helló! Megkaptam az üdvözlésed anyutól! :) Pusz Nektek!

Leki-Rita írta...

Nagyon szépen köszönök mindent!

Amanda írta...

Kriszti: van még néhány párosítási ötletem, és van még kiszabott táskalapom és macim is bőven.
Gabi: anyukáddal már többször is találkoztunk és beszélgettünk is. És csak nagy sokára derült ki, hogy akár még ismerhetnénk is egymást, általad.
Rita: nagyon sok szeretettel.