2010. július 22., csütörtök

Jó éjszakát! -Tilda-angyal


Olyan büszke vagyok magamra, még nem csábultam el. Még mindig a rég megkezdett és rég félretett kacatjaimat rendezgetem. Sikerült befejeznem ezt a Jó éjszakát-Tilda angyalt.


Azért volt vele bajom bőven. A ruhája csak a második nekifutásra sikerült, tudom már miért nem varrok konfekció-ruházatot. Először szűk lett a nyaka, húzott a válla- landolt a kukában. Majd jó lett a válla, hossza, de túl bő a nyaka. Ezért kapott csipkeszegélyt, mely ápol és eltakar, mert a nyakán szépen összehúztam és ráöltöttem a testére.




Azt hiszem megtalálta méltó helyét az ablakpárkányomon, szemben a varrógépemmel.

8 megjegyzés:

nöné írta...

Ó, de nagyon helyesek így együtt! Számomra a csipkegallérral (neeem, neeeem Jar Jar Binks) olyan jó régi, kosztümös filmekben látott figurákra emlékeztet:o)

Kriszti írta...

Aranyos páros!

Csak nehogy elálmosodj miatta varrás közben! :D

rojalka írta...

Nekem is a csipke a gyengém.Aranyosak!

Éva blogja :) írta...

Nekem is nagyon tetszenek így együtt! :)

Ili írta...

Nagyon édes lett ez is!! De a kettő együtt nagyon jól mutat.

Edige írta...

Nagyon aranyos lett ő is!

Márti írta...

Nagyon aranyos(ak)!!! :)

Amanda írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok. Mint minden figurából, ebből (ezekből) is tervezek még néhányat.