2010. július 30., péntek

Fejezzük be együtt- július

Mivel az utóbbi időben az ufo-im befejezésén dolgozom, nem volt kérdés, hogy jelentkezem egy nagyon hasznos játékra: fejezzük be együtt!
Bárki jelentkezhet, akinek a szekrényében megbújik legalább egy ufo.

Íme a leltár, hogy miket is sikerült befejeznem:

Elsősorban a fent bemutatott csoki barna csipkekendő. Szerintem egy-egy hosszabb sarokban töltött pihenő alkalmában a pókok is besegítettek.


A tilda-kerti angyalt akkor kezdtem el, amikor megvettem a könyvet. Az jó éjszaka angyalt és a jó boszorkát talán a tavasszal, de a sokszor említett nyuszi miatt parkoló pályára kerültek.


Íme a nyúl! Ezt akkor kezdtem el, amikor a játékom meghirdettem, szinte azonos anyagokból készült.


A két tralala-hímzést még tavaly készítettem, de nem tudtam mi lesz a sorsuk. Most megismerkedtem az öko-szatyorral, gyorsan varázsoltam belőlük két öko-táskát. A barna a sajátom, jól működik a gyakorlatban.


Ezeket a táskákat a májusi ovis-tombolás során kezdtem el. Kiszabtam az előlapokat, béléseket, de végül nem fejeztem be egyiket sem. Most csak néhány aprókockás anyaggal összepárosítottam, esetleg néhány félkész tildával kiegészítettem és nagyszerű ajándékok lettek.


Tavaly a hagyomány őrző ovis vására készítettem ilyen egyszerű kis mackókat. Elég sok kimaradt, előrajzoltam esetleg összevarrtam, de olyan is volt amit ki is tömtem. De végső formát csak most kaptak.



A hímzés, hú nem is tudom hány éve készült. Most hipp-hopp táskát varrtam az ötévesemnek. Tele van kincsekkel.

3 megjegyzés:

nöné írta...

Roppant termékeny voltál! Sok van még hátra?:o)

Amanda írta...

Úgy kezdődött, hogy három dolgot kell befejeznem, mert idegesít, hogy belekezdtem és nem haladok vele. Egyik a kendő (egy kötősnek ezt de fura lehet olvasni), a másik egy keresztszemes, ez még nem került kézbe, a harmadik egy hosszúöltéses kép, még elő sem vettem. A többi csak ráadás.

Kriszti írta...

Csodálom a kitartásod és a szorgalmad!

Gratulálok!