2010. május 15., szombat

Unikornis

A párnák és táskák mellett még egy unikornist is készítettem.
Anno, amikor a lánykám a sk pónijával villogott az oviban, a kisbarátnők alig engedték haza. A kialakult rajongótábort látva döntöttem, hogy a tombolás bulira készítek egyet. Legyen a legszerencsésebbé.
Azért egy kicsit megizzasztott, holott már egyet készítettem. A dolgom a rossz anyagválasztás nehezítette meg. A lónak négy lába van, mégis megbotlik, hát megboltlott. Mire kialakítottam a négy lábát, a keskeny varrásráhagyás miatt a csodaszép és csodaszuper kék és rózsaszín kockás vásznam szó szerint elfoszlott. Jobb híján ezt a vékony csíkos anyagot vetexszel megerősítettem és ebből készítettem.

A rajongótábor ismét bővült, ha lesz energiám piacra dobok néhányat.


2 megjegyzés:

allsewnup írta...

too cute

Carolyn

Névtelen írta...

Hihetetlen vagy.... Szuper lett ez is !