2010. május 18., kedd

Itt tartok

Akkor lássuk, hol is! Hát itt! A Barbi által vezényelt közös varrásunk, varrásnak varrás, de már nem annyira közös. Én még csak a margarétáknál kullogok, kullogok utánnatok. A minta még mindig nagyon, de nagyon tetszik, de azt hiszem én alkalmatlan vagyok sal-t varrni. Valahogy mindig háttérbe szorul, vagy inkább szorítom.


Manka öltéstanodájából is elég gyakran hiányzom.


A szélforgó öltésemet homály, balladai homály fedi. Ez nem az első próbálkozásom, sem varrásilag sem fotóilag, de ez vállalható a többi ment a levesbe.



A gyémántszem-öltésem egész mutatós.


Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy szinte minden nap barkácsolok. Vagy magányosan, vagy a lánykámmal. Ő most papírban utazik. De mostanság úgy alakult, hogy az önként és dalolva vállalt és a rám osztott feladatokra koncentrálok. Az utóbbi időben sokat ülök a gép előtt, varrogatom a kis táskáimat, tildáimat, párnáimat. Ezekre roppant büszke vagyok. Remélem a profi varrók nem köveznek meg, nem olyan családból származnak, mivel én csak egy lelkes amatőr vagyok, könyvekből és a próbálkozásaimból tanulok. Tudom, hogy néha úgy tálalom, mint egy nagy kutya, de én csak egy kis halacska vagyok. Jelenleg állatos fejdíszeket készítek, szigorúan zártkörű használatra, ezekből nem lesz mutogatás. Ezek után meg sem lepődöm, hogy majdnem kétévesem szókincse érkezési sorrendben a következő: apa, anya, mama, traktor, tű, cérna, olló!




3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Valahogy én is így vagyok vele ... nekem csak a hamar elkészülő hímzések valók....
Hiányzás elnézve :)

nöné írta...

:o)))))
Legyél is büszke Magadra, mert nagyon ügyes vagy ám!
Szerintem a tanodából nem lehet sem elkésni, sem hiányozni, csupán a megtanultakat később fogod alkalmazni.
Gyerek köszönése aranyos, csak vigyázat az ollóval, mert már két kötős Lánykánál is galibát okozott!

Amanda írta...

Nöné!
Nálunk is volt már néhány ollós baleset. Még magukat nem vágták meg, a bevágást, kivágást, belevágást könnyen tudtam orvosolni. Nem mondom, hogy első perctől kezdve, de mostmár edzett vagyok.