2010. március 14., vasárnap

Hímzések aidán

Itt az idő, hogy megmutassam az épp aktuális hímzésemet. Naná, hogy én is csapattag vagyok, nálam is az aktuális hímzés a Székely Sampler. Én párhuzamosan készítem sok félkész alkotásommal együtt. Jó így, nagyon jó. Nem fáradok bele, bőven van mit váltogatnom. Párhuzamos munkáim: zöld kötött mellény, még nem dőlt el, hogy lesz-e újja, sok-sok tildás apróliba, nyuszi és egérke, pónistáska, a hímzés már kész, valószínű, hogy kettőt készítek más-más színekből.
Így állok jelenleg.
Aidára készítem, megbeszéltem a mintával és különben is jól áll neki az aida. Először vászonra kezdtem, de én és a vászon nem jöttünk ki egymással, nagyon nem, ezért váltottam. Visszatértem a régi jól bevált aidámhoz.
Úgy látszik, hogy én aidára vagyok hitelesítve.






3 megjegyzés:

Melinda írta...

Óóóó, micsoda szerencse, hogy épp nemrégiben kaptál tőlem/tőlünk egy nagy adag vásznat...

A hímzések amúgy klasszak!

Amanda írta...

A fent említett vászon még lesben áll és várja a kedvező alkalmat, hogy lecsaphasson. A régebbi eresztésre, ha még emlékszel, kezdtem, de nem boldogultunk egymással.

Névtelen írta...

Nagyon tetszenek. A Tralala (ugye az?) színátmenetes fonala szuper ! Ezt említetted a múltkoriban?