2010. február 2., kedd

Berta, a tyúk

Hozzávalók: barkács-anyuka, barkács-gyermek(ek), Mert kell aki kiválasztja a mintát, kivágja a szabásmintát, válogatja az anyagokat, és kell, aki ellapozza a könyvet, elszakítja a szabásmintát, bohóckodik az anyagokkal, elszalad a ragasztóval.
A minta eredetileg filcből van, de én lecseréltem polár anyagra. Nem tetszik a barkácsfilcek színe, túl rikító, túl neon, túl mű. A jól bevált polár anyagok olyan kis tompa, barátságos színvilágúak.
Maga a minta ebből a könyvből van. A könyvet az ügyeskezű óvónénitől kaptam - ezt is- amit itt is nagyon szépen köszönünk.


4 megjegyzés:

Mák írta...

Nagyon helyes lett a tyúkocskád!Gratulálok!

Névtelen írta...

Igen,pont ez a gondom nekem is a filccel , nem tetszenek a szinek . Imádom a tyukicákat , a tiétek nagyon aranyos lett !Lehet, hogy ellopikálom az ötletet , ha nem haragszol.
És láttam ... Üdv a fedélzeten !!! :)))

Polly írta...

Nagyon aranyos lett a tyúkocska!

Azt megkérdezhetem, hogy itt minden alkotóelem csak össze van ragasztva, vagy varrni is kell?

Amanda írta...

Polly!
Köszöntelek. Az egész ragasztott, egy karton a háta. Ez vele a bajom, mert korlátozott a felhasználása. Kísérletezem kétoldalas megoldással is, de azt valószínű varrni fogom.