2009. december 25., péntek

Zsákomon a Tildám

Kicsit felnagyítottam a mindenki által ismert Tildás-mintát. A zsákolási technikámon is változtattam, de még mindig van hová fejlődnöm! Igaza van Murphy-nek, ami elromolhat...mivel a család mind a 40 újja, és néhány lábújj hozzáért, ki kellett mosnom. És persze a segédvonalaimat is el kellett tüntetnem. Mire kimostam a belefűzött zsinor engedte a színét, minő meglepő. Ezért lett a himzésem olyan szellemképes, akár egy régi Junoszty. A hab a tortán pedig az, hogy mire megszáradt a ringli megrozsdásodott. Ezek után az egy-két lógó cérnaszálat észre sem veszem. (Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a mienk!)

2 megjegyzés:

nöné írta...

A manóba...:o(((
De nekem így is tetszik:o)
További kellemes ünnepet!

Névtelen írta...

Ne haragudj, de ezen az irónián muszáj volt nevetnem...jó, hogy így fogod fel, én kétségbeestem volna vagy irtóra bosszankodtam volna....

mellesleg nekem is tetszik :) hogy rajzolod az anyagra a mintát? nekem azzal gondjaim vannak, biztos van jó ötleted