2009. december 3., csütörtök

Ízek, zamatok, illatok, hangulatok, fények!

Az év egyik kedves időszaka a december, és nem feltétlenül a karácsony miatt. Nekem a december a várakozás, a vágyakozás, a csinosítás hava. Ízek, zamatok, illatok, hangulatok, fények. Maga a csoda!


Imádom a gyertyákat! Most, hogy aprókánk is van, nagyon meg kell gondolnom, hogy hová teszem az égő gyertyáimat. A gyertyavásárlás is elég érdekes, épp nem utánfutóval történik, de 200 mécses nálunk néhány nap alatt elég. Nem a legjobb a fotó, de azért sejteni lehet, hogy egy ajándékos vonat.

Részlet az étkezőnkből, szekrény tetején a mécses gyűjteményem néhány darabja. Ezek szezonális darabok, inkább házikók, de van állandó kiállítás is. A nyári időszakban nehéz a tárolásuk, pedig az idén is vásároltam már néhány darabot.



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nekem is a mániám, de már visszafogom azért magam,mert én se tudom hová tenni, pedig mécsesből, szép gyertyákból sosem elég.....

Amanda írta...

..és még nem is mindet fotóztam le. A mikulásosok - de csúnya lett- szóval azok egy másik szekrény tetején vannak. Persze van néhány aromalámpa is, és néhány igazi lámpás is.