2009. december 9., szerda

Ajándék-angyal

Ajándékokat kaptam. Csereajándékokat! Az agyam racionális fele legyűrte a hörcsög-génjeimet, igaz csak néhány percre. Szóval egy ilyen tiszta pillanatban beláttam, hogy a felhalmozott készleteim, ha most bezárnak a rövidárú boltok, akkor is évekig kitart. Az új szerelmeknek pedig nem jut hely, egy kicsit rovancsoltam. Összeszedtem néhány darabot, beborítékoltam és felajánlottam Mankának.
Manka pedig ezeket a csodákat küldte cserébe. Készített egy angyalkás tűpárnát, tett mellé szalagokat, karácsonyfadíszeket, egy dobozkát, benne aprócska díszek és kaptam még fincsi teákat is. Nagyon-nagyon boldog vagyok, hogy ajándékot készített nekem. Olyan szépen összeválogatott csomagot kaptam tőle. Nagyon szépen köszönöm.



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szivesen! Örülök,hogy örültél és köszönöm a kedves szavakat , na meg még egyszer az anyagokat.Az egyikre már hímzek is, majd mutatom,ha kész lesz.Remélem lesz majd még folytatás ...