2009. június 1., hétfő

A Kovács Peti projekt

Még májusban hivatalosak voltunk a négyévesem és én egy szülinapi buliba. Ez volt az első ovis bulink. Aranyos, szolid kis buli volt, nem az a harsány, hívjuk meg az egész óvodát, mert annak idején anyukának ez kimaradt jellegű sereg szemle. Ha buli akkor ajándék is dukál. A szűkebb ismeretségi körömben nincs négy év körüli kisfiú, így lövésem sem volt, milyen ajándék jöhet szóba. Ha még nem említettem volna, most is csak sk ajándékban gondolkodtam, ami kevés ráfordítással hamar kész. Így esett a választásom egy újabb Tildára. Ebből a maciból már készült egy prototípus, így pontosan tudtam mire számíthatok. Pikk-pakk összedobtam, összedobtuk - a lánykám segített kitömni. A történethez azért az is hozzátartozik, hogy anyukáról tudtam szereti az egyedi és kézműves dolgokat. Rendszeresen vásárol abban az üzletben ahol én a tildás kiegészítőimet beszerzem. Az eladó készít a Tildákhoz hasonló kitömött figurákat, és árulja az üzletében. Tehát ha anyuka örül akkor a gyerek is örül. És igen Kovács Peti bontogatott és boldogan ölelgette új maciját. És anyuka alig várta, hogy megkaparintsa, hacsak néhány pillanatra is.


1 megjegyzés:

Gabella írta...

Játékra hívtalak!