2009. május 13., szerda

Ha lenne nyájam

Ha angol lennék és nem beteg, hanem sir, akkor a nyájam a Temze partján legelészne. Mivel sem ez, sem az nem vagyok, nyájam pedig két egyedből áll, ezért az udvarunkban legelésznek. Jobban mondva legelésznének, ha Alehandró a félmeztelen dél-amerikai kertész éppen nem akkor vágja le füvet, mikor én éppen terelgetem nyájam, fújom furulyámat...Az egyes számú félig meddig ajándék bárány sorsa másnap reggel eldőlt. A négyévesem lenyúlta. Jött egy újabb kérdés, akkor mi is legyen a másik négyéves ajándéka. A másik négyéves egy nagyon aranyos unokatestvér, megérdemel valami szépet. Az idő elég kevés, de az epeköves medve szóba sem jöhet. Az epeköves medve medve jelmezzel álcázott műanyag golyók halmaza, kínai néni varrja és még aznap elkezd belőle potyogni a műanyag hulladék.
Akkor varrjunk valamit, valami tildásat. És ott és akkor elkezdtem egy kettes számú bárányt varrni. Már szinte rutinból, csukott szemmel öltögettem, és nagyon elégedett voltam az eredménnyel.
Első találkozásuk rövidre sikerült, de majd lassan összecsiszolódnak. Abban azért reménykedem, hogy sokáig kedves kis bárányka marad..

3 megjegyzés:

Melinda írta...

Azóta is nagyon kedves nekünk ez a bárányka, ezúton is köszönöm négyévesem nevében!:) :x Ma fürdött egyet a mosógépben, mert ugyebár használatba lett véve...;) De jól bírta, most szárítkozik, várja haza a kis gazdáját!:)))

Gabella írta...

Szió! Tök jók a barik!

(Más... Félbe maradt a "téged láttalak az sztk-ban sztori kitárgyalása! Az anyáknapi bejegyzésnél írtam neked!)

Gabella írta...

Boldog szülinapot kívánok!!!!!!